Kommunikations værktøj

Gymnastiktræningen er i fuld gang. Med et går det op for gymnasterne og trænerne, at deres AirTrack+ mangler luft. Den har desværre fået en skade. AirTracken bliver pakket sammen og sat til side. Øv, gymnasterne kan desværre ikke anvende deres AirTrack+ til deres gymnastiktræning i den kommende periode.

Trænerne skal også lige have givet informationen videre til den ansvarlige. Hvem er det lige, der står for det? Og gad vide, hvornår AirTracken kommer retur igen?

Ja, det kan hurtigt blive uoverskueligt, når et gymnastikredskab går i stykker. Kan redskabet repareres? Hvem skal informationen gives videre til? Hvor længe skal gymnastikredskabet undværes til gymnastiktræning? 

PE RemoteCare er et effektivt kommunikationsværktøj, som giver mulighed for lynhurtig at melde en skade på et gymnastikredskab og sender informationen direkte videre til den gymnastikredskabsansvarlige. På den måde mindskes tiden, hvor et gymnastikredskabet ikke er i brug, og hvor der pludselig ikke er langt fra skade til reparation. 


VIA University College

VIA University College havde et ønske om, at afkorte tiden fra, at redskaber gik itu til det blev repareret og dermed mindske tiden, hvor udstyret ikke var anvendeligt. Samt kunne planlægge budgetter for reparationer. Det havde PE-Redskaber en løsning til

PE RemoteCare fordele

PE RemoteCare er et service system, som giver et bedre overblik og forenkler hverdagen.

Samlet oversigt over antal redskaber og deres lokationer, hvis skolen/hallen eller foreningen har flere lokationer.

Se hvem, der ejer det aktuelle redskab og skriv direkte til den ansvarlige via systemet.

Overblik over data på redskaber såsom værdi, alder, tilstand mm. som desuden er yderst relevant ifm. forsikring af redskaberne. Vi oplever, at mange er underforsikrede eller slet ikke forsikrede.
Vurdering af redskabernes tilstand og dialog med rådgiver/konsulent fra PE-Redskaber omkring vedligehold, reparationer og evt. nyindkøb til fremtidig budget, som kan give et estimat op til 5 år frem.
Fokus på hurtig reaktion efter skadeanmeldelse, så tiden fra skade til anvendelse minimeres.
Brugsanvisninger og reparationsvejledninger over nogle af redskaberne, som desuden nemt kan videresendes til e-mail eller printes ud. Vi tilføjer løbende brugsanvisninger og reparationsvejledninger.
Se reservedelslister over redskaber med mulighed for direkte, online bestilling.
Systemet bliver løbende optimeret og opdateret med nye tiltag.
Mulighed for tilpasning af 1-, 2- eller 3-årige eftersyn med en konsulent fra PE-Redskaber.

PE RemoteCare

Systemet til overblik, service og vedligehold

Kontakt Asger idag for at høre mere.