VIA University College

"Den primære årsag til, at vi har valgt PE-Redskabers RemoteCare servicesystem er, at vi ønsker at afkorte tiden fra at udstyr eller redskaber går i stykker til, at det bliver repareret. Når brugerne opdager en mangel eller skade på udstyr, får vi besked med det samme og kan iværksætte en reparation. Dermed mindskes tiden, hvor udstyret ikke er anvendeligt".

"Yderligere får vi en gennemgang af alle redskaber en gang om året, så vi sikre os, at de for det første kan anvendes forsvarligt, og for det andet kan lægge planer for nye indkøb og reparationer fremadrettet. Det giver os en mulighed i samarbejde med PE-Redskaber at lave et budget for reparationer og indkøb frem i tiden, så der ikke opstår pludselige store indkøb. Ved gennemgangen af udstyr og sale har PE-Redskaber ovenikøbet medtaget de redskaber eller dele, som har skullet repareres her og nu, hvormed vi har sluppet for forsendelse".

"Endelig er vi rigtig glade for at RemoteCare også kan virke som et lagersystem. Det giver os et fuldt overblik over, hvad vi har og endda i hvilke lokaler, det står eller hører til. Alt dette betyder, at vi kan afsætte mere tid til vores primære arbejdsydelse og koncentrere os mindre om redskaber og udstyr – det gør systemet for os.”


Lektor Esben Stilund Volshøj,
VIA University College, læreruddannelsen i Aarhus

PE RemoteCare fordele

PE RemoteCare er et service system, som giver et bedre overblik og forenkler hverdagen.

Samlet oversigt over antal redskaber og deres lokationer, hvis skolen/hallen eller foreningen har flere lokationer.

Se hvem, der ejer det aktuelle redskab og skriv direkte til den ansvarlige via systemet.

Overblik over data på redskaber såsom værdi, alder, tilstand mm. som desuden er yderst relevant ifm. forsikring af redskaberne. Vi oplever, at mange er underforsikrede eller slet ikke forsikrede.
Vurdering af redskabernes tilstand og dialog med rådgiver/konsulent fra PE-Redskaber omkring vedligehold, reparationer og evt. nyindkøb til fremtidig budget, som gælder 5 år frem.
Fokus på hurtig reaktion efter skadeanmeldelse, så tiden fra skade til anvendelse minimeres.
Brugsanvisninger over redskaber, som desuden nemt kan videresendes til e-mail eller printes ud via smartphone.
Se reservedelslister over redskaber med mulighed for direkte, online bestilling.
Systemet bliver løbende optimeret og opdateret med nye tiltag.
Mulighed for halvt- eller helårligt eftersyn af en konsulent fra PE-Redskaber.

PE RemoteCare

Systemet til overblik, service og vedligehold

Kontakt Chris idag for at høre mere.